Les nostres activitats i sortides

Sortides

Cada trimestre l’escola organitza una sortida escolar relacionada amb els temes treballats als Projectes d’Educació Infantil i als Centres d’Interès d’Educació Primària afavorint un aprenentatge significatiu i vivencial.

Colónies

Els cursos de final de cicle (P5, 2n i 4t) gaudeixen d’unes colònies conjuntes durant el mes de maig. Durant dos dies i una nit els alumnes conviuen i realitzen activitats esportives i lúdiques relaciones amb una temàtica (circ, màgia, esport…).

El curs de 6è festeja el comiat de l’etapa de Primària durant tres dies i dues nits realitzant activitat esportives i lúdiques en anglès.

Certamen literari municipal

L’Escola participa al certamen literari que organitza l’Arxiu Popular de La Roca del Vallès, potenciant així l’expressió escrita dels alumnes:

• 3r presenta una llegenda del municipi
  • 5è redacta una autobiografia
  • 6è elabora una biografia

Relació amb el barri i les entitats

Els alumnes de 1r desenvolupen un projecte per conèixer el nostre barri. Durant la visita s’estableixen vincles entre les diferents generacions.

El grup de 4t participa en aquesta activitat engrescadora organitzada per la Biblioteca Municipal de La Roca del Vallès amb l’objectiu de fomentar el gust per la lectura.

La classe de 3r prepara una entrevista a l’Alcalde per dur la terme el dia de la visita a la Casa del Poble, a més de tenir l’oportunitat de conèixer les instal·lacions i l’organització interna.

L’escola desenvolupa un projecte de salut amb la col·laboració de l’ABS oferint xerrades i tallers nutricionals i de sexualitat.

• 1r, 3r i 5è fan revisions bucodentals
  • 6è poden vacunar-se segons calendari de l’Agència de Salut Pública
  • 2n visiten el CAP de La Torreta

Els alumnes de 3r realitzen unes sessions teòriques i pràctiques a càrrec d’un agent de la Policia Local com a instrument preventiu en matèria de seguretat vial.