Xerrada Apilo a 5è

Aquest matí hem tingut la visita del Jordi, un responsable del concurs Apilo XII per les escoles. Ens ha parlat del propi concurs, explicant la normativa i anècdotes d’altres anys. Seguidament, ens ha explicat per què és important reciclar bé les piles i com es re-aprofiten un cop ha acabat la seva vida útil. Per finalitzar, ens ha ensenyat a fer una pila casolana, utilitzant materials ben senzills com són una llimona, una moneda de 0,05 cèntims i un clau. Amb això hem creat un circuit tancat per encendre una bombeta “led”. El resultat ha estat espectacular.

Aquesta xerrada ens ha anat molt bé per agafar idees per fomentar la recaptació de piles de tota l’escola durant aquest segon trimestre.