Xerrada alimentació a 4t

El passat dimarts 9 d’abril els alumnes de 4t vam tenir una sessió de tarda ben diferent. Vam rebre a la Mireia, treballadora de l’ABS/PIC, i vam poder gaudir d’una sessió i unes activitats sobre alimentació. La xerrada estava dividida en tres parts. A la primera part la Mireia ens va ensenyar i donar consells sobre com rentar-nos adequadament les mans. A la segona, vam haver de fer tres grups i escollir entre molts aliments que teníem, un menú saludable per cada àpat (esmorzar, dinar i sopar). Després, entre tots valoràvem si aquell menú era o no saludable i parlàvem d’ingredients en concret i de la importància de conèixer bé dels hidrats de carboni, de les proteïnes i dels greixos. Per últim, a la darrera part, vam realitzar un concurs dividint la classe en quatre. Les preguntes eren totes sobre allò que havíem parlat durant la sessió. Així doncs, una jornada ben amena i dinàmica que ens va donar informació molt pràctica sobre la importància de menjar bé i equilibrat. Aquesta activitat ha estat patrocinada per l’Ajuntament de La Roca del Vallès.