Tercer votem amb Plickers

Passats els nervis dels primers moments, l’Escola ja funciona a ple rendiment. Aquests dies estan plens de novetats i emocions. La classe de tercer aquesta mateixa tarda hem estat escollint el nom de la classe.

Enguany el tema per a tota l’escola és la selva, sense profunditzar gaire en el tema, ens hem informat una mica i hem vist que hi ha molts tipus de selves.

Hi ha selves molt grans i conegudes, com la selva de l’Amazones o la selva de Congo tal com la Daniela ens ha ensenyat. En Martí portava apuntat que a la selva poden haver plantes amb noms com “hibiscus salvatge”, que també hi ha plantes carnívores i fruites com la papaia o el mango també són pròpies de la selva.

Tothom tenia moltes idees per al nom de la classe, sobretot noms d’animals com el coala, el caimà o el panda gegant.

Desprès d’haver recollit diverses propostes hem hagut de votar per quedar-nos amb una única opció. En una primera fase hem escollit quatre finalistes i en la darrera votació per fi, ha sortit per unanimitat que ens volem dir la classe dels Coalas. Per fer la votació hem utilitzat una aplicació que es diu Plickers. Aquesta aplicació és molt emocionant perquè ningú veu el resultat fins al final. Per votar s’utilitzen una mena de codis QR que es llegeixen amb una tauleta per a recollir la informació. Quan tothom ha estat “escanejat” el resultat de la votació apareix a la pantalla!

La Inés que tenia molt clar que votaria el coala, sembla que ha convençut a la classe amb la idea de què “és un animal molt familiar i aquesta característica ens fa molt el pes. La classe de tercer som com una gran família.”  Té tota la raó!