Sortida de Cicle Mitjà al Museu de la Ciència de Terrassa. 4t

El passat divendres 9 de novembre els alumnes de cicle mitjà vam anar d’excursió al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa a realitzar diversos tallers. En especial, els alumnes de 4t vam fer un taller ben entretingut d’engranatges. Per grups, vam crear el nostre propi circuit d’engranatges, vigilant que tot funcionés i estigués ben coordinat. Gràcies a aquest taller ara comencem amb més coneixement el nostre segon Centre d’Interès del curs: les màquines i forces d’energia.

En acabar els tallers, vam visitar el mateix museu amb els mestres, on hi havia moltes coses que ens van cridar l’atenció com: cotxes antics, una maqueta enorme de tren, uns avions penjats del sostre…

Finalment, vam anar a dinar a un parc proper al museu, on vam estar menjant i després jugant fins a l’hora de tornar a l’escola amb l’autocar. Va ser una excursió ben distreta i divertida.