Sortida de Cicle Mitjà a l’Escola de Natura del Corredor

El passat dilluns 11 de febrer els alumnes de Cicle Mitjà vam anar d’excursió a l’Escola de Natura del Corredor a realitzar diversos tallers relacionats amb la flora i la fauna de l’indret. En concret, els alumnes de 3r vam fer un taller ben entretingut sobre plantes sense flor, aprofitant que el nostre Centre d’Interès actual tracta de les plantes. Per altra banda, els alumnes de 4t vam realitzar un taller anomenat “Invertebrats i rastres d’animals”, ben relacionat amb el nostre Centre d’Interès dels animals.

Tots dos nivells vam gaudir d’activitats dinàmiques amb materials d’investigació que els mateixos monitors ens van proporcionar. A més a més, el fet de treballar al bosc, enmig de la natura, va ajudar a fer bé la feina ja que era molt agradable.

En acabar els tallers, vam gaudir del nostre dinar en un espai molt ben habilitat: amb unes taules àmplies, font, lavabos i un gran prat on poder jugar. Allà ens hi vam estar fins que va arribar l’hora de tornar a l’escola i a casa. Així doncs, va ser una excursió molt interessant i dinàmica.

Insecte volador