Running dictation 2n A i 2n B

Aquest matí els alumnes de segon hem après com funciona l’ús de la coma mitjançant un “running dictation”. En parelles, un s’encarregava d’anar corrents fins al punt on estava el text, memoritzar un troç i ràpidament tornar on estava el company per a dictar-li. Quan ja portàvem la meitat del text, canviàvem els rols.

Si voleu veure unes fotos del procés a 2n A cliqueu aquí.

A continuació també podeu veure alguns vídeos dels alumnes de 2n B:

1. TAC

Felicitats companyes!! Sòc molt fan de la programació que esteu duent a terme a llengües i centres d’interès. Té tots els ingredients necessaris: plantejaments significatius, motivadors, variats, amb inclusió de les TAC, activitats variades (manipulatives, de reflexió, de grup, de parelles, racons, individuals, …) amb inclusió d’activitats de coevaluació i autoavaluació. Olé!!