Projecte Cantània 2018: Partícules

Hola a tothom!! Un any més els alumnes de 5è de primària podem participar en el Projecte Cantània. Enguany el títol de l’obra és: PARTÍCULES i ens explica, al llarg de deu cançons, la formació de l’Univers.

En tornar de les vacances de Nadal ens hem posat de valent a treballar no tan sols les cançons, sinó també els moviments escènics i la confecció del material que haurem de portar el dia del concert. Aquest tindrà lloc a L’Auditori de Granollers el dissabte 2 de juny a les 20:30 del vespre, juntament amb els nens i nenes d’altres escoles de diferents municipis. D’aquesta manera es fomenta que els alumnes puguin adquirir una formació encara més vivencial i emocional de la música.

Les mestres Noemí Fernàndez i Noemí López han fet uns vídeos per facilitar l’aprenentatge de les cançons i la Judith Pijuan ha confeccionat un dossier amb el text complet de la cantata. Gràcies companyes!

Compositor: Lluís Vidal

Autor: Sergi Belbel

Aquí us els deixo.

Podeu trobar el dossier de la Cantània aquí.

01. La sopa (o magma)

02. Primeres partícules