Power Points i presentacions orals del Centre d’Interès d’Espanya a 5è

Acabem d’acabar el nostre segon Centre d’Interès d’aquest curs, Espanya. En aquest, hem treballat aspectes molt interessants com l’organització territorial d’Espanya, hem creat i interpretat diferents mapes, hem après conceptes com democràcia i dictadura i què vol dir viure democràticament. A més, ho hem posat en pràctica analitzant unes eleccions reals a l’escola, les relatives a la votació de la postal de Nadal.

Com sempre, fem al final de cada Centre d’Interès, l’acabem amb una exposició oral en grups als companys, en la qual ens autoavaluaem, ens co-avaluem entre nosaltres i com no, escoltem l’avaluació del mestre. La presentació d’aquest Centre d’Interès ha estat en Power Point, que hem fet mitjançant el Drive del nostre compte personal @alumneslatorreta.cat i que hem compartit entre els membres del grup per així poder-ho veure o modificar a casa.

Aquí teniu unes imatges dels grups amb les portades dels seus Power Points. El resultat ha estat més que satisfactori.