Nou sistema de reutilització de llibres

Bon dia famílies!

A partir d’ara el sistema de compra i reutilització dels llibres de l’Escola es contracta a través de l’empresa Catbook. Aquesta empresa farà la tasca de revisió i revestiment dels llibres i també subministraran els nous llibre que es tinguin que comprar.

Així que, a partir d’ara les famílies tindran que seguir aquest nou procediment per demanar els llibres dels seus fills.

El passat dimarts dia 8 de maig, es va celebrar reunió per a introduir el nou sistema de reutilització de llibres.

Us fem un petit resum del que es va tractar a la reunió i com anirà el procediment.

La pàgina encara no està activa, no us preocupeu! Rebreu un e-mail amb tota la informació i quan s’obren els plaços.

A través d’una pàgina web que us indicarem en breu, s’obrirà l’opció de fer la precomanda del lot de llibres pel proper curs del vostres fills. Les data límit per fer precomanda serà del 4 al 15 de juny.

Hi haurà dues opcions a través de la nova empresa Catbook,

1. Opció llibres reciclats (seran els llibres que tenim a l’Escola i altres que s’hauran de comprar, ja sigui per que és llibre nou , com l’activity d’anglés, quadernets matemàtiques, per falta de llibres o renovació dels que estiguin en molt mal estat) IMPORTANT HAVER PAGAT QUOTA D’AMPA PER A BENEFICIAR-SE DE LA REUTILITZACIÓ DE LLIBRES.

Aquesta opció serà per lot complert, cada curs té un preu, haureu d’indicar el curs i nom del nen/a, fer precomanda i, si ho voleu, pagament (tindreu de plaç fins al 10 d’agost per pagar), mitjançant transferència o targeta de crèdit (IMPORTANT INDICAR NOM DE L’ALUMNE AL CONCEPTE).

2. Opció compra llibres no reciclats, veureu opció de tots els llibres que necessitaran els vostres fills/es per al curs, desglossat un per un amb el seu preu corresponent.

IMPORTANT: Qui no es vulgui acollir al Sistema de Reutilització de Llibres i vol comprar pel seu compte, és lliure de fer-ho a qualsevol llibreria/empresa, no cal que ho faci a través de Catbook.

AMPA no rep cap comissió per part d’aquesta empresa.

Les dates seran exactament les mateixes sigui acollint-se al reciclatge com de llibres nous.

Recordeu que heu de fer comanda per fill, 3 fills = 3 comandes.

El material serà entregat a l’aula el dia 12 de setembre de 2018.

Qualsevol dubte, si us plau, poseu-vos en contacte amb les vostres delegades o amb qualsevol membre de la Junta.