Inscripcions a les Activitats Extraescolars 2019/20

Tal i com ja us hem informat, les Activitats Extraescolars de l’Escola La Torreta començaran el dimarts 1 d’octubre (A excepció de Vòlei Femení-Projecte DONA que començarà divendres 11/10/2019).

A continuació trobareu el resum de com s’han de fer les corresponents Inscripcions a les diferents Activitats Extraescolars.

A Parts Iguals

Sports & Lleure / Aventura Trail

El primer dia de l’extraescolar, els monitors donaran el corresponent full d’inscripció que caldrà ser emplenat i lliurat als mateixos monitors a la setmana següent.

Crack Sports

Piscina

inscripció piscina 2019/20

CV Granollers

Vòlei (Projecte DONA)

Inscripció i normativa Projecte DONA vòlei

DLLeure

Anglès Infantil i 3er.4ri i 5è / Patinatge

Dlleure

Fund. Handbol Roquerol

Handbol Infantil

Inscripció Handbol Infantil 2019/20

Kids & US

Anglès Kids&Us OLIVER (P5)

Anglès Kids&Us MARCIA (1r i 2n)

Hem donat a cada alumne preinscrit el corresponent full que hauran de retornar a la bústia de l’AMPA com a màxim divendres 27/09/2019.

Mundus Formació

Meca & Ofimàtica

El primer dia de l’extraescolar, el monitor donarà el corresponent full d’inscripció que caldrà ser emplenat i lliurat als mateixos monitors a la setmana següent.

NiuEduca

Robòtica

NiuEduca

Respecte a la devolució de 5 €/activitat en concepte de reserva, es retornaran a partir de la tercera setmana d’octubre tal i com ho vem comunicar al document de presentació d’activitats.

Per a qualsevol dubte, podeu contactar per correu electrònic a: extraescolarslatorreta@gmail.com o a través de la vostra Delegada.

AMPA Escola La Torreta

Comissió Extraescolars