Innovamat per a famílies

Ahir es va celebrar una reunió amb caràcter formatiu sobre el projecte de matemàtiques Innovamat. Hi estaven convocades totes les famílies de primer a quart. L’objectiu era donar pautes i orientacions sobre el plantejament matemàtic del nostre centre. D’aquesta forma, les famílies van conèixer les estratègies i la filosofia d’Innovamat, fet que és molt positiu per ajudar l’alumnat a casa.

Recordar que podeu descarregar a casa l’aplicació Bmath, on trobareu recursos dels que fem servir al centre i l’alumnat pot practicar una miqueta més. També pot ser interessant, consultar el Youtube d’Innovamat on podeu veure els vídeos que es fan servir per a presentar els reptes de les Aventures. Pot ser un punt de partida per conversar a casa sobre els reptes que es fan setmanalment.

Aquelles famílies que no van poder assistir, us recordem que al llarg del curs hi haurà una segona convocatòria. Als que ens vareu acompanyar, us volem agrair novament la vostra assistència, que és sempre un benefici pels nostres infants.