II Jornada English Day

El proper divendres 15 de febrer al gimnàs de l’escola celebrarem la II Jornada d’English Day. Aquest serà el primer any que obrim les portes a les famílies per a què pugueu gaudir de l’espectacle que els nostres alumnes han estat preparant amb molta il·lusió.Tindrem uns presentadors de luxe, comptem amb els alumnes de 5è que dirigiran el show. Gaudirem d’un espectacle amb cançons, jocs i teatre decorats amb un escenari molt especial gràcies a la col·laboració d’unes mares de l’escola que han demostrat ser unes grans artistes. Un especial agraïment a totes elles.

– 1r torn: 9:30h – 10:15h Alumnes d’Educació Infantil i 1r de Primària.

– 2n torn: 11h – 12h Alumnes de 2n a 6è de Primària.

The show must go on!