Graella extraescolars curs 2017/18

L’Ampa Escola La Torreta oferta un seguit d’activitats extraescolars:

El proper dia 21 de setembre a les 20 h.hi haurà reunió informativa al menjador de l’escola on us presentarem els monitors de les extraescolars.

Interessats amb l’extraescolar de Kids&Us, la reunió serà el mateix dia 21 de setembre però començarà a les 18.30 h.

Aquestes són les activitats ofertes per aquest curs i han de tenir un mínim de 6 nens/es perquè es puguin realitzar.
Totes aquestes activitats començaran a l’octubre de 2017 i finalitzaran el 31 de maig de 2018.

La data per fer les preinscripcions son fins el 25 de setembre a les 9,00 h. Es podran apuntar a les activitats durant el curs, menys Kids&Us que una vegada tancat el grup no acceptarà mes inscripcions.

Els preus són mensuals per a totes les activitats, excepte l’activitat d’anglès de l’empresa Happy English que serà rebut trimestral.

Baixes: Caldrà comunicar la baixa d’una activitat per escrit al correu electrònic de l’Ampa extraescolarslatorreta@gmail.com entre el dia 15 i el dia 25 de cada mes. Un cop confirmada la baixa a la família per part de l’Ampa, es farà efectiva al mes següent, el mes en curs serà facturat.

Hi haurà dos dies de prova a les activitats extraescolars, prèvia preinscripció (excepte extraescolar d’anglès,natació, mecanografia i robòtica). A partir del segon dia, si el nen/a vol continuar, haureu d’enviar inscripció definitiva (la penjarem al web i deixarem còpia al vestíbul de l’escola) al nostre correu extraescolarslatorreta@gmail.com o deixar-ho a la nostra bustia que trobareu a l’entrada de l’escola, en cap cas, acceptarem a cap nen/a un tercer dia sense que hi hagi inscripció definitiva amb totes les dades.

Les extraescolars de migdia: Els alumnes dinaran en el primer torn de menjador (en el cas de quedar-se al menjador) a les 12,30 i en acabat faran l’activitat, que tindrà un horari de 14 h. a 15 h. en finalitzar es tornen a les aules.

Les extraescolars de la tarda: L’horari és de 16.30h. a 17.45h / 18,00 h. amb els primers 10/15 minuts per berenar. El monitor o mestre recollirà els infants i berenaran. En el cas d’anglès, berenaran utilitzant com a llengua vehicular l’anglès.

DIBUIX I MANGA

En aquest curs utilitzarem el Manga com a excusa perquè els alumnes desenvolupin la seva creativitat i aprenguin a dibuixar de tot, personatges favorits o inventats, animals, expressions, moviments, vestidures i complements, estructures, paisatges, vehicles, perspectives….a més, podrà plasmar les seves idees sobre el paper, explicar històries reals o fictícies afegint seqüencies, text i argument als seus dibuixos. Cadascú des de la seva capacitat inicial i edat serà instruït en diferents nivells de dificultat.

Sigui com sigui, passaran una estona amena i entretinguda construint el seu propi món.

Horari: Dijous de 14.00 h. a 15.00 h.

Preu: 20 € mensuals si hi ha 6 inscripcions i 22 € si en son menys de 6 inscrits.

full d’inscripció dibuix i manga

PATINATGE:

Consisteix en patinatge de velocitat, iniciarem als nens/es a l’activitat, aprenent les bases del patinatge per després poder defendre’s sols quan surtin a patinar. Un cop millorada la tècnica, aprendran habilitats, jugant i sobretot, passant-s’ho bé.

Horari: dimecres de 14 h. a 15 h. (la monitora els recollirà per la porta del gimnàs o el menjador i els acompanyarà a l’aula a les 15 h.)

Preu: 20 €/mes

BÀSQUET:

Vols passar-t’ho bé practicant un esport d’equip? Si l’any passat vas gaudir amb nosaltres del bàsquet, o et vas quedar amb les ganes de provar-ho, no t’ho pensis més. Apunta’t a l’extraescolar que organitzem des del CB La Roca tots els dijous de 16,30 h. a 17,45 h.

Adaptarem jocs tradicionals al bàsquet per divertir-nos, ens iniciarem en els fonaments més bàsics de l’esport i us transmetrem valors del joc en equip.

A partir de P-4

Horari: Dijous de 16.30 h. 17.45 h.

Preu: 15 €/mensuals

RELAXACIÓ:

Preparados para seguir descubriendo!!!!

Actividades:

• La música: ayuda a liberar dopamina neuro-hormona del placer; benéfica para el aprendizaje, comportamiento y la actividad motora, mejora el sueño, el humor, la atención y la memoria. Descubriremos el canto armónico y sus efectos, cuencoterapia y los efectos del ruido.
  • Alimentación consciente: Tiene su origen en el mindfulnes (consciencia plena). El objetivo es que los niños aprendan a relacionarse de manera equilibrada con la comida y dejar de comer en modo automático.

* Aprender a prestar atención a la comida

* Que nos dicen las frutas y verduras con sus colores

* Detectar las señales del cuerpo

*Mejorar la relación de las frutas y verduras aprendiendo a hacer smothies, pinchos y decoración con ello.

Además seguiremos practicando:

• Mindfulnes
  • Ejercicios de respiración
  • El poder de la auto-motivación, etc….

Horari: Dilluns, dimecres i dijous de 16.30 h. a 17.45 h.

Preu: 12 €/mensuals (1 dia)

TRAIL RUNNING:

Dossier informatiu de l’activitat

Horari: Dimecres de 16.30 h. a 18.00 h. (de primer a sisè)

Preu: 20 €/mensuals

LLEURE I ESPORTS:

Activitat dirigida als nens/es de p3 a p5 per conèixer diferents sports jugant i passant-s’ho bé.

Horari: Dilluns i/o dimarts de 16.30 h. a 18.00 h. (poden apuntar-se un o dos dies)

Preu: 20 €/mensuals (per un dia)

MECANOGRAFIA

Díptic informatiu de Mecanografia

Horari: Dijous i divendres de 16.30 h. a 17.45 h.

Preu: 1 dia – 18 €/mes, 2 dies – 30 €/mes

PISCINA

Informació piscina

Horari: Divendres de 17 h. a 17.45 h.

Preu: (veure full informatiu)

ROBÒTICA

Informació robòtica

Horari: Dimecres de 16.30 h. a 1800 h.

Preu: (veure full informatiu)

ANGLÈS (HAPPY ENGLISH)

Informació anglès “Happy English”

Preu i horari:(veure full informatiu)