Graella definitiva extraescolars Escola La Torreta 2017/18

Benvolgudes famílies,

Aquí teniu graella definitiva de les activitats extraescolars pel nou curs 2017/18.

A totes les activitats hi ha encara places disponibles, incloent Kids&Us (fins el 30 d’octubre). Podeu passar a recollir full d’inscripció a recepció o a la web de l’Escola.

Els preus son els indicats a l’article de presentació d’extraescolars a aquesta web.

Tingueu en compte que per fer les activitats necessitem una assegurança obligatòria per alumne/any, i té un cost de 2 € que us cobrarem al primer rebut de l’activitat, si esteu apuntats a mes d’una activitat, un cop us hagin cobrat les assegurances cobrades de mes, passeu amb el rebut per l’oficina de l’AMPA i us retornarem els diners.

Exemple: En Pau està apuntat a mecanografia, relaxació i anglès. De les tres us cobraran al primer rebut, 2 € en concepte d’assegurança extraescolar, en total 6 €, i només heu de pagar 2 €, doncs haurà d’anar a l’oficina de l’AMPA a que li retornin 4 €.

Full d’inscripció HAPPY ENGLISH

full d’inscripció dibuix i manga

Full d’inscripció meca

Full inscripció Kids&Us

Inscripció Robòtica

Preinscripció genèrica

Gràcies i recordeu!

Entre tots i totes fem l’AMPA!

1. ruth

hola, el pròxim curs la meva filla serà alumne de l’escola , estem mirant extraescolars i tinc un dubte, el curs 18-19 els dies i horaris d’extraescolars seran les mateixes??

moltes gràcies
    ruth