Extraescolar Vòleibol dimarts

Imatge relacionadaBenvolgudes families!

Us informem que a partir del proper dia 8 d’octubre, tenim previst obrir l’extraescolar de voleibol,  gestionada també pel Club de vòleibol de Granollers, en aquest cas, no està acollida al projecte DONA pel que ens han demanat una quota anual de 50 €/alumna.

Està adreçada a nenes de 3er a 6è.

Si esteu interessats, si us plau, empleneu el document adjunt i depositeu-lo a la bústia de l’AMPA o al nostre correu  extraescolarslatorreta@gmail.com  abans del proper dilluns dia 07/10/2019.

Deixarem còpia a la recepció de l’escola per si no podeu descarregar-la.

Dels 5 € corresponents a reserva d’activitat i/o assegurança, ens els podeu entregar el mateix dimarts al recollir les nenes a l’activitat a les 18.00 h. o ens aviseu per poder gestionar-ho.

Inscripció Vòlei Dimarts

Gràcies!