Escrivim l’article a la pàgina web de l’escola

Els alumnes i les alumnes de sisè hem estat fent un treball pas a pas per veure com s’escrivia un article i poder escriure entre tots i totes i penjar-lo al blog de l’escola.

Primer ens vam haver de posar per grups per respondre a unes preguntes. Un cop teníem les respostes escrites les posàvem en comú escrivint-les a l’ordinador. Després de tenir totes les respostes escrites, hem hagut de posar-les en ordre tot fixant-nos en el lèxic i com estructuràvem les oracions.

Tot i que ha estat una feina lenta, hem après molt de com s’ha d’escriure un article perquè sigui clar i atractiu per al lector.

Aquí podreu veure les fotografies escrivint l’article.