DIADA DE SANT JORDI 2019

Aquest any per la diada de Sant Jordi hem fet diverses activitats relacionades amb contes, teatres, música i tipologies textuals.

Durant el matí, vam celebrar els Jocs Florals de l’escola. Els nens i nenes de 2n van presentar l’acte i van entregar els premis dels guanyadors i guanyadores del concurs. Aprofitem per felicitar-los per la feina tan ben feta!! Podreu veure els vídeos del 1r torn aquí i del 2n torn aquí.

Paral·lelament, ha vingut la Mercè Rubí a explicar-nos contes a tota l’escola. Ens ha agradat molt!! Aquí podeu veure el recull de fotos:

– Cicle mitjà i 2n B

– Cicle Inicial

Educació Infantil

– Cicle Superior.

I a la tarda vam realitzar tres activitats diferents:

– Representació teatral per part de les mares a P3 i P4. (Veure fotos)

Primera trobada de futurs padrins i fillols entre els alumnes de P5 i 5è.(Veure fotos)

– Trobada de padrins i fillols de 1r i 6è. (Veure fotos)

1. TAC

Els vídeos volen ser una mostra del que es fa a l’escola per a mostrar a tota la comunitat educativa. Són una feina extra que es fa amb la millor de les intencions, però les errades són humanes.

Esperem que gaudiu des de casa del que va ser la celebració dels Jocs Florals a l’escola aquest Sant Jordi 2019.

1. Silvia

Ès clar que les errades són humanes, va ser un problema a l’hora d’enfocar que va quedar ella fora, es per aquest motiu que he escrit el comentari perque segueixo molt aquesta web amb interes i tot es millorable …
      Gracies per contestar!