Cruspilletres a 4t

El dimecres, 29 de gener, els alumnes de 4t hem anar a la Biblioteca de La Roca, per tal de tenir un primer contacte i conèixer millor el seu funcionament.

En arribar, ens han rebut molt amablement i ens han convidat a escoltar a una monitora que ens ha presentat llibres molt interessants, relacionats amb el medi ambient i la seva preservació. La monitora tenia molts llibres al seu davant, els anava agafant i ens explicava de què tractaven, ens presentava els seus personatges i les seves il·lustracions, deixant el final en misteri per tal d’engrescar-nos a la seva lectura.

Un cop s’ha acabat aquesta activitat hem anat al pati de la biblioteca a esmorzar i jugar una estona abans de començar la segona activitat. Aquesta consistia a fer una visita per tot el recinte de la biblioteca, part per part, acabant a la nostra zona infantil. Allà ens hi hem pogut aturar i llegir llibres que ens han cridat l’atenció.

Desprès hem fet una activitat plàstica relacionada amb la cura del medi ambient.

Ha estat una molt bona sortida on, a més a més de l’experiència viscuda, ens hem endut un passaport lector molt maco que ens ha regalat la mateixa bibliotecaria. També ens han entregat la documentació per poder aconseguir el carnet de biblioteca, ja que molts n’estem interessats.

Si voleu veure fotos d’aquesta activitat, cliqueu aquí.