Creem el Carnestoltes de l’escola!

Els alumnes i les alumnes de sisè hem fet el Carnestoltes de l’Escola la Torreta. L’hem fet en tres sessions d’Art a la nostra aula.

Vam crear el Carnestoltes amb material de l’escola. El cos el vàrem fer amb uns pantalons i una samarreta cosits per posar paper de diari a l´interior. La roba la vam cosir amb llana, la jaqueta era groga i els pantalons de color lila.

El cap el vàrem fer amb un globus recobert de paper de diari i cola. El cabell el vam fer amb llana, per complementar-lo li vam posar  un barret d´ Arlequí i li vam posar uns guants de plàstic per imitar les mans.

Hem estat els encarregats de crear el Carnestoltes perquè cada any els alumnes de 6è el fan i perquè arriba el Carnaval i hem de celebrar-lo a l’escola.

Aquí podreu veure les fotografies creant el Carnestoltes pas a pas.