Cicle Superior coneix a la Lupus

Aquesta setmana, els alumnes de Cicle Superior de l’escola hem tingut l’oportunitat d’aprendre moltes coses noves d’un animal que, moltes vegades, ens fa por: el llop.

Dilluns, a l’escola, vam conèixer alguns aspectes relacionats amb la seva aparença física, el seu hàbitat o les diferents espècies, però el moment més emocionant va ser dijous quan, després d’udolar tots junts, la lloba Lupus va treure el cap entre els arbustos i es va apropar a nosaltres per olorar-nos i presentar-se. Vam poder observar el seu pèl i les seves orelles de ben a prop, i fins i tot la vam poder tocar! A més, vam udolar amb la Lupus per fer un cor de llops que ens va fer posar la pell de gallina!

Aquí podreu trobar les fotos.