Celebrem l’English Day

El passat divendres 6 de març vam celebrar la jornada de l’English Day a l’escola. Tota la jornada va estar carregada d’activitats molt interessants i emocionants. Pel matí vam gaudir amb les actuacions de tots els grups. Cançons, obres de teatre, jocs i el propi musical de Grease van fer omplir el gimnàs amb moltíssims familiars que no s’ho van voler perdre. La presentació del show va ser a càrrec de l’alumnat de 5è amb una posada en escena de deu. A més, vam comptar amb la col·laboració d’alguns alumnes de l’Institut, molts d’ells exalumnes de l’escola. Va ser una experiència fantàstica per a tots! La tarda es va centrar en traslladar les aules al cinema amb la projecció de diferents pel·lícules en anglès.

Per veure les actuacions de P3, P4 i P5 feu clic aquí.

Si voleu veure les obres de teatre de 1r i 2n feu clic aquí.

Per veure els jocs de 3r i 4t feu clic aquí.

Si voleu veure la primera part del musical de 6è feu clic aquí.

Si voleu veure la segona part del musical de 6è feu clic aquí.

Les fotos les podeu veure properament.