Carnaval 2020

Divendres per la tarda vam gaudir de la festa de Carnaval tot compartint una estona amb les famílies al pati de l’escola.

La festa, com ja sabeu, va tenir dues parts. En primer lloc, cada grup classe des de P3 fins a 6è va pujar a l’escenari per lluïr les difresses tot realitzant un petit ball que havíen preparat prèviament amb els respectius docents. La petita cerimònia la presentaven els infants de 4t, amb uns diàlegs ben divertits i ocurrents al voltant del Rei Carnesltoltes com a protagonista.

En segon lloc, un cop acabada la cerimònia de clausura del Carnaval a la nostra escola, vam compartir un berenar tots junts al pati principal. El berenar, a càrrec de l’AMPA, consistia en xocolata amb croissants i sucs variats per beure.

La tarda se’ns va quedar curta de tant bé que ho vam passar. Per anar fent boca, aquí teniu les fotografies de les diferents classes així com moments de les seves actuacions. No desespereu, que falten per arribar els vídeos de les actuacions.