Assemblea general de l’AMPA del 21 de setembre de 2017

Per als qui no van poder assistir a l’assemblea general de l’AMPA del 21 de setembre, us deixem un resum amb la presentació Power Point del més important que es va comentar.

Assemblea General 2017/18 INICI CURS

IMPORTANT PELS ALUMNES 5è i 6è!!

El Pic (Pla Comunitari del barri), volen iniciar l’activitat del preadolescents amb els cursos de 5è i 6è.

Els dies de trobada seran els dimarts de 14h. a 15h. a les nostres instal·lacions (Escola), les reunions amb els nens/es seran quinzenals i gratuïtes.

Si voleu rebre mes informació i/o formalitzar les inscripcions, podeu passar per Can Tàpies els dimarts a partir de les 15 h., la data màxima d’inscripció serà el 6 d’octubre.

Respecte a la resta de punts que es van tractar, si ha sorgir cap dubte al respecte, ja sabeu que podeu contactar amb nosaltres via e-mail: ampalatorreta@gmail.com o en persona.

I ja sabeu!

Entre tots i totes fem l’AMPA!