Art a 3r

Els nens i nenes de 3r estem utilitzant Classroom aquests 3r trimestre que ens ha tocat realitzar de manera online (com tot el cicle mitjà i superior)

Cal treure la part positiva de tot així que volem destacar la quantitat de tasques noves i diferents de les habituals que està realitzant el nostre alumnat. Entre moltes de les coses que han fet, avui us ensenyem dues activitats d’art. Una va de contorns i dels colors de l’arc de Sant Martí, que en les primeres setmanes es va convertir en un símbol de positivisme. L’altre està relacionada amb una idea de l’artista Pejac (www.pejac.es) que hem conegut a través d’altres centres escolars.

La mostra dels treballs que han realitzat els nens i les nenes de 3r ho podeu veure exposat en aquests murs virtuals:

1. Contorn de colors
  2. Fotògrafs

Esperem que ho gaudiu i aprecieu. Alumnat, famílies i docents estem units en la distància fent coses increíbles.