2n Matí de decoració

Aquest matí, abans de la disbauxa d’aquesta tarda, hem compartit una estona molt maca. Els grans i els petits, tots units i ben barrejats, amb l’ajuda de les famílies voluntàries, ens hem posat mans a l’obra per acabar de decorar els espais de l’escola. El motiu d’aquest curs és el mar i per això tots els elements decoratius tenen relació amb aquest tema central. L’escola està quedant ben maca i lluïda.

Els matins de decoració és una activitat transversal que celebrem a l’escola dos cops al curs. Són moments molt rics on els petits i els grans comparteixen temps junts fent una activitat artística per decorar tots els espais comuns de l’edifici. D’aquesta forma, els grans poden ajudar als petits, i entre tots aprendre uns i altres de les diferents formes de fer, pensar, sentir i compartir.

Volem donar les gràcies a les famílies voluntàries per venir a passar el matí amb nosaltres. Aprofitem per convidar-vos a veure tota la feina que s’ha fet avui en la propera Jornada de Portes Obertes, hi esteu tots i totes convidats!

Mentrestant, us deixem les fotografies d’avui, cortesia de la mare de l’Àlex Herrera (4tA) i el Marc Herrera (1r).