INFORMACIÓ CURS 21-22

Comencem un nou curs!!

El proper dilluns 13 de setembre comencen les classes del nou curs 21-22. L’horari escolar serà de 9h a 12:30h i de 15h a 16:30h.

Aquest any farem les reunions d’inici de curs en les següents dates:

Dimarts 7 de setembre a les 16h : P3 (presencial al pati d’infantil)

a les 14h:  P4 i P5 (telemàtica)

Dimecres 8 de setembre a les 16h:

Cicle Inicial  – 1r (serà presencial al pati de primària)

2n (telemàtica)

Dijous 9 de setembre a les 16h: Cicle Mitjà (telemàtica)

Dijous 9 de setembre a les 17h: Cicle Superior (telemàtica)

Ens veiem aviat!!

Normativa COVID19 CURS 21-22

Declaració responsable  NO simptomatologia COVID19 . Aquesta declaració és imprescindible portar-la signada sempre que s'hagi faltat a l'escola més de dos dies lectius consecutius. Recordeu, cal portar-la el 13 de setembre quan comencem les classes.

Activitat piscina curs 20-21

Com ja sabeu cada any anem a fer l’activitat de piscina amb els alumnes de cicle inicial i cicle mitjà a la piscina mancomunada Mes Gavarres. Aquest any, tot i amb la pandèmia, també hi hem pogut anar i ho hem fet durant el 3r trimestre.

Aprofitem l’avinentesa per agrair la col·laboració econòmica que fa l’AFA perquè aquesta activitat surti més econòmica i informar-vos que un any més ens hem acollit al Programa NEDA que la Diputació de Girona posa a disposició dels centres educatius.

DESPEDIDA ALUMNES 6é

Benvolgudes famílies 👪, aquí teniu unes fotos 📸 de la que va ser, per a l’equip  que formem La Sínia 🎡, una festa 🎓 molt emotiva. Una festa 🎓 on  acomiadavem als que, com ja hem dit moltes vegades, eren els grans de l’escola, seran els petits de l’institut, però sempre seran gegants ❤ !

Esperem que us agraden les fotos 📸 i que hagueu gaudit tant com nosaltres d’aquesta etapa que hem viscut junts !

Cliqueu per mirar les fotos.

Dia de la Terra. Earth day

Dijous 22 d’abril vam celebrar el Dia Mundial de la Terra 🌍.  A l’hora d’anglès, vam reflexionar, parlar i anomenar les accions que fan que la Nostra Terra estigui contenta o trista. Després, ens vam equipar amb guants i bosses i vam anar a recollir la brossa que hi havia pels voltants de l’escola.

D’aquesta manera ens hem adherit a la proposta d’activitat mundial que lidera la Fundació Kilian Jornet per celebrar el Dia Mundial de la Terra. Podeu veure la nostra contribució al següent mapa: https://www.kilianjornetfoundation.org/ca/plogga-week/

Tant Taurons  com Dofins ho hem fet amb moltes ganes i il·lusió 😆 però alhora ens hem quedat esparverats de la quantitat de brossa que tenim en el nostre entorn més proper!! 😖

La quantitat total ha estat de 15.690 Kg de brossa!! que hem classificat i reciclat com és degut.🙄

El nostre planeta l’hem de cuidar entre tots, petites accions poden arribar a canviar el món! 😉

Cliqueu per mirar les fotos.

Convocatòria ajuts econòmics individuals de desplaçament – curs 2021

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que, per al curs escolar 2020-2021, el Consell Comarcal del Baix Empordà ha publicat les bases reguladores de la convocatòria per a l’atorgament d’ajuts econòmics individuals de desplaçament a l’alumnat escolaritzat en els nivells d’ensenyament obligatori i de segon cicle d’educació infantil dels centres públics i privats concertats de la comarca:

TERMINI DE PRESENTACIÓ

Del 16 de febrer al 5 de març de 2021 (ambdós inclosos).

Fora d’aquest termini no s’admetran noves sol·licituds

TRAMITACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

Presencialment (amb cita prèvia)

A l’oficina d’Assistència en Matèria de Registre  (OAMR)

Consell Comarcal del Baix Empordà.

1. Tarongers, 12  17100 La Bisbal d’Empordà

De dilluns a divendres de 9 a 14 h.

Telemàticament

A través de la seu electrònica del Consell Comarcal del Baix Empordà: https://baixemporda.eadministracio.cat

Les persones interessades en sol·licitar l’ajut trobaran tota la informació d’aquesta convocatòria a: https://www.baixemporda.cat/ca/carta-de-serveis/ensenyament/ajuts-economics/ajuts-desplacament/

Inici 2n trimestre

Dilluns 11 de gener tornem a l’escola!!

Degut a les mesures preventives contra el COVID19 i el mal temps que es preveu per aquests primers dies, us RECOMANEM que tots els nens i les nenes vinguin ben abrigats, a ser possible amb diferents capes perquè es puguin adaptar a la temperatura de l’espai.

Recordeu i MOLT IMPORTANT,  cal tornar a portar la Declaració responsable, actualitzada i signada. Si no la podeu imprimir podeu demanar còpia a l’entrada de l’escola.

Esperem tornar-vos a veure a tots i a totes i que estigueu molt bé de salut!!

Fins dilluns!!

Gràcies… gràcies a tots i a totes per fer-ho possible.