Els nens i nenes de 3r B vam anar a conèixer l’aeroport de Sabadell. Alguns es quedaven al·lucinats perquè era la primera vegada que visitaven unes instal·lacions d’aquest tipus.
Vam recórrer diferents punts on es feien activitats diferents.
Al taller van veure i van escoltar a un mecànic que ens explicava com es fa una revisió dels avions perquè sempre han d’estar a punt.
Ens van ensenyar un falcó dels que tenen i ens van explicar que eren necessaris perquè no podien haver-hi altres aus volant per allí, per no molestar a les avionetes quan surten o arriben.
Els bombers ens van explicar el seu treball a l’aeroport i tots els infants es van provar el vestit i les botes de bomber.
Però sobretot el que més els va agradar va ser pujar a una avioneta i sentir-se pilotant com un adult de veritat.
Vam aprendre coses de l’aeroport i dels avions que no sabíem, i ho vam passar molt bé.




