Programa Els primers a l’aigua

L’Ajuntament de Sabadell proposa a les escoles de Sabadell que tot l’alumnat de 1r participi de l’activitat “Els primers a l’aigua” on l’alumnat va cada dimecres al matí a les piscines Joan Serra per aprendre a nedar i gaudir del medi aquàtic.

L’activitat de piscina es realitza en horari lectiu i forma part del currículum d’educació física.

Els desplaçaments es fan amb autocar des de l’Escola. Cal que els nens i nenes vinguin esmorzats des de casa.

QUÈ CAL PORTAR A LA PISCINA?

Banyador (portar-lo ja posat a sota de la roba d’escola)

Portar una motxilla amb:

• Una tovallola gran
  • Xancletes de bany
  • Roba interior
  • Una bossa plàstic per les xancletes i el banyador mullats

Cal tenir en compte les següents recomanacions:

1. Portar roba còmode i fàcil de treure/posar.

2. Portar la roba marcada/etiquetada amb el nom del nen/a (roba interior, mitjons, etc.)  i la jaqueta amb una beta per poder-la penjar.

3. Els casquets de bany els dona l’Ajuntament i es quedaran a l’Escola. Se’ls posarà el nom del nen/a a la part frontal. A l’Escola cada setmana es posarà als casquets de bany talc perquè no s’enganxin.

4. Les nens i nenes amb el cabell llarg cal que el  portin recollit per posar millor el casquet de bany.

5. La piscina té un clor especial apte per a pells atòpiques.

6. A l’hivern els nens i nenes amb cabell llarg és bo que portin un gorro de llana .

El primer dia els monitors dividiran als nens/es per nivells.

S’encarreguen de fer l’activitat i fer-los passar per la dutxa d’entrada i sortida (no sabó).

Cal repassar des de casa que cada dimecres portin tot el material necessari per poder anar a la piscina.

Fer descarregar l’autorització fes clic Aquí