I3 VA DE SORTIDA A LA CASA MOGENT

Al mes de novembre, els infants d’I3 vam gaudir d’una sortida molt especial a Casa Mogent, on vam descobrir i explorar el parc natural que l’envolta. En arribar-hi, ens vam trobar amb una sorpresa: un follet del bosc havia perdut les orelles, els ulls, el nas, la boca i les mans!

Per tal d’ajudar-lo, vam participar en diverses activitats relacionades amb els cinc sentits. A través del joc i l’experimentació, vam observar, escoltar, tocar, olorar i tastar elements de la natura mentre anàvem trobant, un a un, els òrgans que el follet necessitava.

Entre arbres, aromes i petits racons màgics, els infants van aprendre a observar i sentir el món que els envolta.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>