Juguem amb la imatge

A Educació en Valors en posat molt d’èmfasi en treballar els sentiments i les emocions per tal de poder donar resposta a aquelles actituds que no ens agraden o que ens fan sentir malament.

Una de les últimes activitats tenia com a objectiu ser capaços de fer fotografies amb elements quotidians, com poden ser les joguines, per mostrar un sentiment o emoció, o bé una situació real en la qual ens hi podem trobar.

Aquí teniu el recull d’unes quantes imatges dutes a termes pels alumnes.

Cliqueu per veure-les. Si algun alumne en fa de noves i les vol penjar té obert l’àlbum per fer-ho directament: