Projecte Teatre a l’escola la Pau

Durant aquest curs, els alumnes de cinquè han estat treballant en un nou projecte que consistia en la creació d’una obra de teatre des de zero fins a la seva representació final.

En aquest projecte s’ha treballat molt l’expressió escrita, així com la capacitat oral de cada nen/a. A més, també han desenvolupat estratègies de grup i valors integrados de tot l’alumnat.

El resultat d’aquest projecte l’hem pogut veure aquesta setmana amb la representació de les dues obres: “La vida és com una broma” i “Les ombres perdudes”, dues obres totalment diferents que han deixat a tothom bocabadat.

Enorabona alumnes de cinquè! Heu fet una gran feina conjuntament amb els vostres tutors! L’any que ve més i millor!