L’energia a sisè

Els alumnes de 6è han estat experimentant l’energia i els seu comportament. Han observat quins elements necessiten per generar electricitat i com és el seu funcionament. També han comprovat quins materials han estat bons conductors d’electricitat i de calor. Per acabar, han conegut algunes de les propietats de la llum i el so, com ara la reflexió, la refracció, l’absorció, la difracció i la dispersió.

El més interessant de tot és que tot els/les alumnes han gaudit i han après en grup d’aquest tema i ara únicament els hi queda la maqueta que acabarà de posar en qüestió els seus coneixements i habilitats d’aquest tema.