GUANYADORS 32è CONCURS CULTURAL VILAFRANCA DEL PENEDÈS

El passat mes de desembre, es va dur a terme el 32è Concurs Cultural de Vilafranca del Penedès, on es convidava a participar a qualsevol alumnat de totes les escoles de la nostra comarca mostrant els seus treballs artístics de caire esportiu.

Agraïm a la participació de tots els alumnes de primària de la nostra escola.  Enguany, degut a la situació de pandèmia, no s’han pogut realitzar els lliuraments dels premis presencialment. Els dibuixos guanyadors de l’Escola La Pau han sigut els de l’ Elga Pascual i el del Pau Esteban, tots dos  rebran un val per bescanviar en material escolar.

MOLTES FELICITATS!

1 comentari