El Carnaval a l’Escola la Pau

Aquesta és la història del Carnaval a l’Escola la Pau d’aquest curs 20/21. Un Carnaval diferent, però alhora especial. Un Carnaval ple de SuperHerois i SuperHeroïnes que de ben segur podran derrotar a tots els mals d’aquest planeta.

Esperem que disfruteu i, creuarem els dits perquè l’any que ve ens poguem retrobar de nou al pati de l’escola celebrant el Carnaval.

1. Pilar, Juanjo, Edgar y Lucía

El video es muy xulo y divertido, la música y coreografía estupenda y acertada . Los niños muy contentos , aunque los papis no podíamos estar, que es algo muy importante para ellos, vosotros hacéis que ellos disfruten igual , haciéndoles entender q lo importante es ser feliz . Muchas gracias a todos los q habéis participado .

Familia Chicano Velarde

2. Mari

Moltíssimes felicitats.
    Us a quedat un vídeo fantàstic, les coreografies genials com sempre i les disfresses i el fil conductor super bé escollit.
    Us felicito, la veritat és que m’ha encantat.
    Visca el Carnestoltes a l’Escola la Pau !!!!

3. Mª del Carmen Torres Blanco

Moltíssimes felicitats.
    Us felicito, la veritat és que m’ha encantat.
    Visca el Carnestoltes a l’Escola la Pau !!!!