Cursa orientació Ed. Física

Des de l’àrea d’Educació Física, els passats 22 i 23 de març, els alumnes de Cicle Superior de l’escola vàrem dur a terme una Cursa d’Orientació no competitiva pels boscos propers del centre. Per a la realització d’aquesta sortida, els alumnes van treballar prèviament amb el programa Komoot vàries planificacions de rutes possibles. Finalment, i amb el treball previ fet a classe, els alumnes van poder orientar-se pel bosc seguint les fites i pistes marcades tot gaudint d’una gran experiència que esperem repetir més endavant.

Us deixem amb el vídeo de la sortida!