Congrés RECERKIDS

El passat dimecres 12 de maig, els alumnes de 5è de l’Escola van participar al V Congrés Recerkids. Aquest congrés va permetre als nostres alumnes conèixer experiències d’altres escoles a través de la recerca científica, així com exposar les nostres pròpies conclusions. A més, els clowntífics van fer varis tallers on els nens i nenes van poder experimentar i conèixer de primera mà els efectes i possibles solucions al Canvi Climàtic.

El congrés és el punt i final a un treball dut a terme durant el 2n trimestre on els i les alumnes de 5è han treballat amb el mètode científic (Veure article del dia 28/04 aquí) on vam publicar els cartells finals.

Una gran experiència i sobretot ens ha encantat poder compartir-la amb escoles de tota Catalunya. Us deixem un petit vídeo de la Jornada.