23è concurs literari infantil de Sant Jordi 2021: “Una aventura per la prehistòria: Com era el Penedès fa 16 milions d’anys”

El passat dimecres 26 de maig es va celebrar l’entrega de premis del 23è concurs literari infantil. El tema d’aquest any era: “Una aventura per la prehistòria: Com era el Penedès fa 16 milions d’anys”.

En el concurs organitzat per la Biblioteca Ramon Bosch de Noya hi van participar 201 alumnes de les 4 escoles del municipi.

En el concurs els alumnes de 4t de primària havien de redactar un text basat en la prehistòria i de com era la nostra terra fa milions d’anys. Per a realitzar-ho vam tenir l’ajuda de la Biblioteca i d’en Toni Adell, els quals ens van facilitar informació sobre el tema.

Cal dir que el nivell d’aquest any ha estat molt alt i que el jurat va tenir molt difícil la tria de les guanyadores. Remarcar que en tot moment s’ha fet de manera anònima, ja que els i les alumnes van utilitzar pseudònims per firmar les seves redaccions.

En l’entrega de premis es van poder visualitzar les 201 obres tots/es els alumnes participants, ja que es mantenen exposades en el primer pis de la Biblioteca.

Posteriorment les diferents guanyadores van pujar al faristol a llegir la seva obra i per rebre el premi que les reconeixia com a guanyadores.

En l’acte hi van assistir mestres representants de cada escola, el personal de la biblioteca encarregat d’organitzar  l’esdeveniment i el convidat especial Toni Adell, el qual ens va fer una petita pinzellada de com es va produir el descobriment del jaciment prehistòric dels Casots.

Aquí us deixem unes quantes imatges de l’acte.