“VIU LA MÚSICA” Projecte d’Innovació Artística a la Pau

Cliqueu a la imatge.

Aquest curs 2019/20 estem d’enhorabona a l’escola ja que tenim el plaer i privilegi de realitzar el projecte “Viu la Música”.

Es tracta d’un projecte on l’escola de Música Municipal “La Llar” i l’Ajuntament de Sant Sadurní han atorgat al nostre centre l’opció d’oferir un professor especialitzat de música de banda, en Jordi Serrano, perquè ensenyi a tocar instruments de vent metall-fusta als nostres alumnes de 3r de primària. Per això s’ha d’agrair a la direcció, a l’AMPA de la Pau i a l’ajuntament per tot l’esforç econòmic, material i humà de què ens han posat a disposició.

D’aquesta manera, aquest projecte també ha estat reconegut pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat com a Projecte d’Innovació Artística.

Amb tres sessions ja viscudes pels i les alumnes podem expressar que està sent una activitat molt engrescadora i positiva. A més, el treball i la motivació dels nostres nens i nenes és formidable. Trompetes, trombons, saxos i clarinets sonen cada dijous al matí a l’escenari del nostre gimnàs amb gran avinença. N’estem molt orgullosos i orgulloses.