Taller de Bastoners i Bastoneres a l’escola!

Cliqueu a la imatge per veure algunes fotos i vídeos.

Enguany tenim la gran sort de que el grup de bastoners i bastoneres de Sant Sadurní ens vinguin a ensenyar com es dansa el ball de bastons de la vila. Dirigits pel Jordi Esteve, cap de la colla local i pare de l’escola, aquest dilluns passat ja ens va fer una bona classe magistral amb els alumnes de 3r B, 1rA i 3r C.

Així mateix, ja que a l’escola hi ha alumnes bastoneres, aquestes també han pogut col·laborar en el taller, sobretot alumnes de 4t.  En definitiva, està sent una experiència molt entranyable pels alumnes on senten les fires i la festa major del poble molt més a prop.

Durant el proper divendres 1 i dilluns 4 de febrer encara podrem gaudir del taller amb altres grups.

Només fer un darrer incís i és que amb només una sessió ja hem vist a la majoria d’alumnes amb un nivell molt bo! Així que…qui ho desitgi té les portes obertes per inscriure’s als Bastoners de Sant Sadurní.