Projecte Pati a la Comunitat de petits

Aquest dissabte a l’Escola La Pau hem fet una Jornada en Família, per tal de construir noves propostes lúdiques pel pati dels nostres petits. Ha estat un matí molt emotiu on famílies, infants i mestres hem treballat conjuntament per crear un espai educatiu i de creixement amb noves dinàmiques motivadores per a l’alumnat. Moltes gràcies a totes les persones que l’han fet possible, i gràcies també a l’AMPA per l’esmorzar que ens ha donat forces per continuar.

FEU CLIC A LA IMATGE PER VEURE EL VIDEO!

1 comentari

1. Bernabe carpio garcia

(Fantástico )

(La unida hace la fuerza )