Èxit rotund dels alumnes de 6è de la Pau durant la Cantata El Petit Príncep

Cliqueu aquí.

El passat dijous 25, a la pista d’hoquei del Sant Josep, els alumnes de 6è de La Pau juntament amb altres alumnes de la mateixa promoció de les diverses escoles de la vila, van interpretar de manera magistral la Cantata El Petit Príncep.

Els nostres alumnes es mereixen una gran felicitació per la gran feina realitzada durant tot el curs ja que han après i memoritzat les cançons des dels primers assajos. I també destacar la seva interpretació, comportament i posada en escena que ha estat brillant.

Enhorabona per tot el treball previ fet i la magnífica actuació. Visca els “Sisès” de la Pau!