Entrega del Xec del Mercat de la Pau amb bon Ritme!

Cliqueu la  foto per veure imatges i un vídeo de l’acte.

Durant la tarda del passat 30 de Maig es va fer l’entrega del Xec del Mercat de la Pau a l’associació solidària “Pallapupes”, amb una important recaptació de 1050 euros.

L’acte va anar acompanyat per la interpretació de la cançó “Els Herois del Somriure” per part de tots els alumnes de l’escola. Aquesta cançó, composada per en Carles, el nostre mestre de música, va congeniar una brillant col·laboració d’alguns ex-alumnes, pares i amics de l’escola en forma de banda musical. Aquests van ser l’Oleguer Martínez, en Raúl Pérez, en Joan Almirall, l’Albert Romero i en Jaume Coca. Cal destacar com els i les alumnes des d’Infantil fins a la Comunitat de grans van cantar amb molt d’entusiasme i amb el tema molt ben après. Fins i tot 4t, 5è i 6è van fer una part de solistes tot tocant la flauta dolça.

També, com és habitual, abans de l’acte els alumnes de 6è van rebre una xerrada molt interessant per part de l’entitat solidària d’enguany, “Pallapupes”.

Moltes gràcies a totes les persones que han fet possible aquesta Quinzena edició del mercat de la Pau, especialment a l’AMPA, mares i pares organitzadors i col·laboradors, mestres, personal de l’escola i els més importants, els i les alumnes.

Per molts anys i llarga vida al Mercat de la Pau!