El Pare de la Judith i la Tània Pérez ens ensenya la Guitarra! 4t C i 6è B!

Cliqueu a la imatge per veure fotos i vídeos.

A finals del mes passat a l’hora de música de 4t C i 6è B vam tenir una visita molt extraodinària!

Ni més ni menys que el pare de la Judith i la Tània Pérez, en Raúl, que ens va fer una audició magistral de Guitarra Espanyola/Clàssica.

Ens la va tocar fent de solista, va explicar-nos les parts de l’instrument, va acompanyar-nos amb cançons que treballàvem a classe i finalment ens la va deixar tocar a tots i totes!

Cliqueu a la imatge per veure fotos i vídeos.

En definitiva una experiència molt agraïda pels alumnes ja que la música viscuda a primera línia i en directe no té preu!

Moltes gràcies Raúl! És una gran sort que pares o mares puguin compartir les seves arts i els seus coneixements a la nostra escola.