El Mussolet Marronet ja té Conte!

El Mussolet Marronet és la mascota de la Biblioteca de la nostra escola. Viu a l’espai Narmer envoltat de contes i acompanyat d’unes il·lustracions maquíssimes que van fer la Judith Ibáñez i el Zoltan Józan (mare i pare de l’escola).

Enguany el conte escrit pels alumnes de la comunitat dels mitjans i dels grans, i les il·lustracions fetes pels alumnes de la comunitat dels petits, han pres vida gràcies al treball d’edició del Santi Martín (pare de l’escola) i ja tenim el nostre conte del Mussolet Marronet amb nosaltres.

Us deixem algunes imatges perquè en gaudiu.