El Carnaval a la Pau

Ja tenim el vídeo del nostre Carnaval, va ser un dia fantàstic ple de màgia, disfresses i somsiures. Gràcies a totes i a tots qui varen ajudar a fer-ho possible.

Sa Majestat Carnestoltes ens ha visitat i ens fet el seu tradicional pregó, que podeu llegir clicant AQUÍ.

A més, ens ha preparat unes consignes que caldrà complir durant tots els dies previs al divendres de Carnaval. Podeu consultar-les clicant AQUÍ.

Gaudiu del millor Carnaval a l’Escola la Pau! Us deixem el vídeo de l’arribada del Rei dels Pocasoltes!

1 comentari

1. Auxili

Vàrem disfrutar molt amb el Carnaval. Molt millor amb un “fil conductor” fet pels alumnes de 6è. Mirant el video..heu posat molt poca estona de la gran ballada que van fer els alumnes de 4t. No es veu gairebé res del ball!