Bon inici de curs!

Benvolgudes famílies,

Dilluns començarem un nou curs, després de sis mesos sense veure’ns tots tenim ganes de retrobar-nos i poder tornar a compartir l’escola.

Cal reconèixer que el nostre projecte educatiu es veurà afectat per aquesta pandèmia, alguns dels projectes pedagògics que havíem engegat aquests darrers cursos no es podran fer o es veuran força modificats, malgrat tot, les nostres ganes de recuperar el contacte amb els nostres nens i nenes i  de recomençar la nostra tasca educativa ens animen i encoratgen a treballar per tal de tirar endavant aquest nou curs.

Volem pensar  QUE TOT ANIRA BÉ i per aconseguir-ho, una vegada més,  comptem amb la vostra ajuda i col·laboració inestimable. JUNTS obrirem l’escola i la tornarem a fer possible i ho farem pels nostres estimats infants.

L’equip docent

imatge: Joan Turu