23è Concurs literari infantil de Sant Jordi 2021

Els alumnes de 4t participem en el 23è Concurs literari infantil de Sant Jordi organitzat per la Biblioteca de Sant Sadurní d’Anoia. El tema d’aquest any està inspirat en la prehistòria i titulada com “una aventura per la prehistòria: com era el Penedès fa 16 milions d’anys”. En aquest concurs hi participem tots els/les alumnes de 4t de Primària de les escoles de Sant Sadurní.

Durant aquestes setmanes hem estat investigant com era la fauna, la vegetació, la forma de vida dels nostres avantpassats i descobriments que hi van haver.

Un cop hem descobert com era la vida fa 16 millions d’anys, hem escrit els nostres relats i contes que ens hem pogut arribar a imaginar.

Us deixem unes imatges del nostre procés tot escribint..