L’hort a l’escola

L’escola duu a terme el treball del medi des de diferents vessants. Una d’elles és des del coneixement de les diferents varietats de plantes que podem conrear, cuidar, produir i consumir en els nostres petits horts.
Els més menuts s’encarreguen del treball en els palots, on al llarg del curs hi podem veure: enciams, espinacs, raves, maduixeres, pastanagues, patateres, alls, mongeteres…i plantes aromàtiques.
De l’hort a terra se n’encarreguen els nens i les nenes de 3r. Ells són els encarregats de sembrar, plantar i conrear les diferents varietats de verdures i d’hortalisses. També s’encarreguen de tenir cura de l’espai de jardí i arbres.
Així aprenem tots plegats a conèixer, cuidar, respectar i saber d’on provenen alguns vegetals que mengem i valorar el treball que s’ha de fer fins arribar a poder-los consumir.