Descobrim com són les cèl·lules

El passat 14 de maig, els alumnes de 5èB, amb el Roger (mestre practicant), vam realitzar un taller sobre les cèl·lules.
Primer ens va mostrar un power point i vídeos sobre els tipus de cèl·lula  que hi ha i per a què serveixen, després vam fer un mapa conceptual. I finalment vam anar al laboratori a observar cèl·lules vegetals d’una ceba a partir d’un experiment que vam realitzar.
Vam aprendre com fer servir el microscopi i les seves parts.
A més a més, a Art, vam elaborar una maqueta sobre la cèl·lula vegetal i animal. Indicant els diferents orgànuls de les cèl·lules i les seves funcions. Ho vam fer en equip cooperatiu.

Us deixem un recull fotogràfic d’aquests dies clicant a la imatge.

Alumnes de cinquè

1 comentari

1. Laia Carol Ggaya

Hola soc la Laia Carol Gaya de 5èB vull comentar que amb to el de la cèl·lula he après molt i també me divertit molt amb totes les activitats, experiments i presentacions realitzades per el Roger i la Núria.

TOTS EN VAM DIVERTIR MOLT!!!